Բառակազմություն. բարդությունների տեսակները



1.Դո՛ւրս գրել հոդակապ ունեցող բառերը։
Հյուրախաղ, տնամերձ, օձաձուկ, մրգահյութ, հողագունդ, արծաթագործ, նախշազարդ, ծաղկափոշի, ծառատունկ, հորդաբուխ, մեղվաբույծ, ժամագործ, դիմաքանդակ, սալահատակ, եռավանկ, կավահող, քաղցրահամ, ժպտադեմ, գորգագործ, զովաշունչ, ցուցահանդես, լուսամուտ, զբոսավայր, հացաթխում։
2. Կազմե՛լ արև, լույս, հող, ջուր, նկար արմատներով
բաղադրված 5-ական բարդություն:
Արևածագ, արևկող, արևաշող, արևաճաճանչ, արևածաղիկ, լուսամուտ, լուսատու, լուսաստղ, լուսակիր, վերջալույս, հողամաս, հողածածկ, հողակույտ, կավահող, սևահող, ջրաներկ, ջրծաղիկ, ջրամբար, ջրաչափ, ջրհոր, նկարազարդ, լուսանկար, ճեպանկար, խճանկար, դիմանկար։
3. Դո՛ւրս գրել երկու արմատից և մեկ ածանցից կազմված
բառերը (բառի մեջ կարող է լինել նաև հոդակապ)։
Գնողունակություն, շաբաթօրյակ, երկընտրանք, եկամտաբերություն, երկկողմանի, տանտիրուհի, գծագրական, մրցակցություն, ողնաշարավոր, ձեռնարկատիրություն, սահմանափակություն, ճանապարհաշինական, տնտեսագիտություն:

 4.Առանձին սյունակներով դո՛ւրս գրել հնչյունափոխված
բաղադրիչ ունեցող և չունեցող կրկնավոր բարդությունները։ Կազմե՛լ 6
նախադասություն՝ երեքում գործածելով հնչյունափոխված, իսկ մյուս երեքում՝ չհնչյունափոխված բաղադրիչով բարդություն։
Բարակ-մարակ, հեռու-հեռու, արագ-արագ, աման-չաման, պարապ-սարապ,
քուլա-քուլա, առոք-փառոք, տեղ-տեղ, մանր-մունր, զույգ-զույգ, փոքր-մոքր, այլուն-փայլուն, խումբ-խումբ, մարդ-մուրդ։


5. Կազմե՛լ տրված կաղապարներին համապատասխան
բարդություններ։
Արմատ-հոդակապ-արմատ-վերջածանց, նախածանց-արմատ-վերջածանց,
արմատ-հոդակապ-արմատ-վերջածանց, արմատ-արմատ, արմատ-վերջածանցվերջածանց, նախածանց-հոդակապ-արմատ, արմատ-հոդակապ-արմատ։
 6. Տպագիր կամ էլեկտրոնային մամուլից դո՛ւրս գրել առնվազն 20 հապավում, դասակարգե՛լ ըստ տեսակների (տառային, բառամասային, խառը) և գրե՛լ ամբողջական: 


Comments

Post a Comment

Popular Posts